piątek, 31 sierpnia 2012

sweetxp




Przed:  Świetnie. Wszystko do siebie pasuje!
Moja ocena: Oczywiście 10/10 !
Po:  No myślę, że nie jest źle ;)

Przed: Części twarzy ok, makijaż również.
Moja ocena: 9/10
Po: Dopasowałam makijaż do stroju.


czwartek, 30 sierpnia 2012

alkastura




Przed: Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje. Szczerze, to nie mam się czego uczepić ;P Po prostu ładnie.
Moja ocena: 8/10
Po: Trochę się pobawiłam. Skzoda, że nie masz złotych butów i torebki lub tylko torebki ;)



Przed: Jest ok. Oczy trochę za wysoko. Nie pasują mi tu brwi- są jaśniejsze od koloru skóry i dlatego wyglądają trochę dziwnie.
Moja ocena: 7/10
Po: Zmieniłam ustawienie oczu, pomalowałam policzki. Rada ode mnie- Kup więcej cieni do powiek!

wtorek, 28 sierpnia 2012

mentoslime


Przed : na sportowo? na zimowo? poplątanie z pomieszaniem. lubię to.
Nie jest wspaniale, ale źle też nie jest. zrezygnował bym z wianków (?) oraz dałbym podkolanówki w jednym kolorze.

Moja ocena to : 8/10

Po : Inna ty c:


Przed : Jak już wcześniej wspomniałem 'zdejmn' te wianki. Elementy twarz są nwm jak to określić więc napisze 'dobre'. Zastosowałaś eyeliner, puder i szminkę. A ten kolczyk? God why?

Moja ocena to : 7/10

Po : Neonova


:*

zgonix


Przed : Ładnie. Dominują tutaj różne odcienie różu, ale pojawia się biel na topie oraz jasna niebieska kurteczka.

Moja ocena to : 10/10

Po : Czarna stylizacja, ale żeby nie było nudno pojawiają się fioletowe dodatki oraz biała góra.


Przed : O nie! Przede wszystkim okropne włosy, chyba jedne z najgorszych z Tress Up. Kolory cienie są fajnie ze sobą połączone. Usta są zdecydowanie za jasne.

Moja ocena  to : 5/10




:*

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

1niunia1


Ubiór jest starszy, ponieważ metamorfozę ubioru robiłam wcześniej...


Przed: jest źle... Ta koszula wogóle tu nie pasuje, tak samo kopertówka. Kolorystycznie pasują buty do rajstop, no i może-tu masz rację- spodenki do rajstop, ponieważ moją podobny wzór. Całość jendak nie prezentuje się korzystnie.
Moja ocena: 4/10
Po:  Dziewczęco i minimalistycznie, ale niezbyt słodko.

Przed: Jednym słowem- tragedia. Nos za wysoko, oczy za nisko. Makijaż równy i ładny, ale też jest za wysoko, co sprawia, że twoje oczy wyglądają minimum dziwnie... Minus za odmienny kolor brwi i włosów.
Moja ocena: 5/10
Po: Zmieniłam kolor włosów, a także pozycję oczu, nosa i ust. Myślę, że nie wyszło źle...

niedziela, 26 sierpnia 2012

monia96XD


Przed : Postawiłaś na prostotę - tylko 3 ubrania u stylizacji, ale podoba mi się. Tylko szkoda, że sukienka w tym przypadku służy jako top, mogłaby mieć bardziej wyrazisty czarny kolor.

Moja ocena to : 9/10

Po : Stara babcia?


Przed : Twarz a'la Lady Gaga. Bardzo ładnie tylko co wszyscy widzą błyszczących szminkach luxe?

Moja ocena to : 9/10

Po : Morskie cienie i sorbetowe usta :3


:*

czarecki

Hm.. Pierwsza metamorfoza mężczyzny ^ ^. A efekt PO mi się średnio podoba.

Strój jest PRZED jest z wczoraj.



Przed : Niby prosto, a jest cudownie *o*. Dodałbym pasek.

Moja ocena to : 9/10


Przed : Fenomenalnie. Taka prawdziwa męska twarz :3

Moja ocena to : 10/10



:*

sobota, 25 sierpnia 2012

haneczkah

Post wygląda nieco inaczej, ale to chwilowy błąd inne posty będą wyglądały jak dawniej :)

Przed : Niby elegancko, a sportowo. Takie buty do tej torebki?

Moja ocena to : 5/10

                        
Po : Z pazurem :3


Przed : Jak zobaczyłem szminkę i cień z LUXE to się przeraziłem ! Elementy twarzy masz ciekawe, jednak makijaż nie. Lubię te włosy.

Moja ocena to : 7/10

Po : Kup więcej kosmetyków, okej?


:*

piątek, 24 sierpnia 2012

kiniusia001

PRZEPRASZAM za ostatnie kilka dni i brak postów. Było to spowodowane wyjazdami itp.



Przed : Klasycznie, trochę zawiewa nudą. Nie rozumiem tylko tej BLUZKI albo SPODNI !?

Moja ocena to : 6/10

Po : Teraz jest luźniej, ale marynarka dodaje trochę elegancji.


Przed : Tutaj jest fenomenalnie. Nic nie trzeba opisywać, no może nie równo poliki  - ale ja tez maluje nie równo ;)

Moja ocena to : 10/10

Po : Elegancko z klasą.


:*

środa, 22 sierpnia 2012

fioletowaszafa



Przed / Po

Przed: Góra ładna, dół okropny... Buty i spodnie wogóle nie pasują, torba tylko do butów. Góra kolorystycznie jest ok, ale biała bluzka wychodzi poza żakiet.
Moja ocena to 5,5/10
Po: Letnio i zwiewnie.


Przed / Po

Przed: Śliczny makijaż oczu. Wszystko do siebie pasuje. Części twarzy w porządku, no może brwi trochę za wysoko. Uwielbiam te włosy *o*
Moja ocena to 9/10
Po: Lekki makijaż do stylizacji...

środa, 15 sierpnia 2012

ladykinga199


Przed : No jest ładnie, ale widziałem dużo podobnych stylizacji. Zrezygnował bym z opaski, a okulary założyłbym na oczy. Koszula ładnie łączy się ze spódnicą. Buty mi się już "przejadły".

Moja ocena to : 7/10

Po : Teraz jest bardzo dziewczęco. Koszulka ładnie komponuje się z sukienką, którą przerobiłem na spódnice. Dałem buty które pasują do szalika i napisów na koszulce, okulary i "spinke, broszkę".


Przed : Makijaż oczu jest mocny i kontrastuje z lekkim makijażem polików i ust. Szkoda tylko, że fryzura zakrywa ładny makijaż.

Moja ocena to : 9/10

Po : Oczy pomalowane czerwono-rudym cieniem, poliki są lekko pomalowane, lecz nierówno bo nie umiem równo :( Na usta nałożona została pomadka, która jest tylko na górnej wardze.

:*

Shather97


Przed / Po

Przed: Hmm, fajnie, wszystko do siebie pasuje. Gratuluję pomysłowości, jednakże nie powaliłeś mnie tą stylizacją, dlatego też daję ci  9,5 / 10.
Po: Cholernie trudno było cokolwiek wymyślić, gdyż na codzień nie zajmuje się ubieraniem facetów xD
Moim zdaniem nie wyszło wcale tak źle.



 Przed / Po

Przed: Kreatywmie. Ciekawy makijaż oczu. Przyczepię się do odmiennego koloru brwi i włosów, a także zbyt dużej ilości kolczyków i niepotrzebnych pieprzyków. Moja ocena to 9/10.
Po: Tu również nie mogłam nic wymyślić. Wyszło jak wyszło, zostawiam to waszej ocenie ;)

wtorek, 14 sierpnia 2012

Pyrokar

Blog dostał nową redaktorkę - MissLena133 :)

Przejdźmy do metamorfozy.


Przed : No, no :) Stylizacja jest fajna! Góra podoba mi się w 100 %, ale do dołu nie jestem przekonany. Nie lubię tych spodni, a buty są w miarę. Bardzo podobają mi się blezery w męskich stylizacjach :)

Moja ocena to : 8,5/10

Po : Wyglądasz jak taki mały chłopiec z przy dużą kurtką.

Nie robiłem przemiany w Salonie Piękności bo nie miałbym co zmieniać :]


:*

Shao

Przed : Uhh.. Kocham takie stylizacje *o* Świetne zestawienie kolorów i te buty.

Moja ocena to 10/10


Przed : Twarz tak samo jak ubranie - świetnie!

Po : Prawe oko jest trochę mniej pomalowane, ponieważ zabrakło cienia :\

Moja ocena to : 10/10

:*

natalia..27


Małe info : Nie dodawałem postów, ponieważ nie było mnie w domu.


Przed : Klasyczna elegancka stylizacja. Fajnie, że użyłaś wielu dodatków. Ale futro trochę Ciebie pogrubia.

Moja ocena to : 9/10


Przed : Elementy twarzy bardzo mi się podobają. Dla mnie brzydkie są brwi oraz kolor ust.

Moja ocena to : 8,5/10

:*

środa, 1 sierpnia 2012

EwaEmo


Przed : Jest całkiem całkiem. Trochę za dużo tatuaży. I bardzo dobrze, że dałaś wzorzystą kopertówkę, bez niej było by nudno.

Moja ocena to : 8/10


Przed : Nie! Krzaczaste brwi i te usta pomalowane błyszczykiem LUXE! Jeden kolor cieniu - nuda.

Moja ocena to : 6/10

:*

wtorek, 31 lipca 2012

Tia1601


Przed : Wyglądasz jak mały chłopczyk który roznosi gazety - nie wiem czy miał być taki efekt, ale jeśli tak to wyszło Ci to bardzo dobrze :D Stylizacja ogólnie mi się podoba, ale czegoś mi tu brakuje.

Moja ocena to 9/10


Przed : Ładne włosy, ładny makijaż i ciekawe części ciała dają Ci 10/10 :D

:*

.oOJasiaOo.


Przed : Nie ma się do czego przyczepić, bo jest cudnie.

Moja ocena to : 10/10


Przed : Trochę za dużo pieprzyków. Ale jest słodko :3

Moja ocena to : 9/10

:*

MissLena133


Przed : Czarno. Ten podkoszulek gryzie się ze spódnicą. Zrezygnował bym z rajstop.

Moja ocena to : 6/10


Przed : Tu jest świetnie! Cienie są idealnie równie nałożone.

Moja ocena to : 10/10

:*

poniedziałek, 30 lipca 2012

Zuzu221

Przepraszam, że nie dodawałem nic, ale nie było mnie w domu i nie miałem internetu. Przejdźmy do metamorfozy. Uff było ciężko, ponieważ twoja doll jest bardzo oryginalna i trudno było coś zrobić w twoim stylu.



Przed : Jest mrocznie. Buty zrobiłaś cudownie *-*

Moja ocena to 10/10



Przed : Ładne są włosy i kolorystyka makijażu. Masz duuużego plusaa za równy makijaż :) Nie podobają mi się tylko brwi.

Moja ocena to 9/10


czwartek, 19 lipca 2012

kociak33nn


Przed : Jest okej. Torebka mogła by być inna i mniej "wisiorków". Moja ocena to 7,5/10.




Przed : I znowu to samo! Dobierz kolor brwi pod kolor włosów - przynajmniej się staraj. I inaczej rozmieszczaj części ciała. I proszę, usuń te rzęsy. Makijaż jest ładny i kolorowy - tak jak lubię :3
Moja ocena to : 6,5/10

Pozdrawiam, Kuba :))

asnakamucza90

Przed : Wszystko oprócz butów jest boskie *u*, Moja ocena to : 9/10

Przed : Tutaj jak w przypadku ubrania jest świetnie, ale nie ma rzeczy idealnych - przeszkadza mi tylko kolczyk w nosie. Moja ocena to 9/10

Bardzo dobrze :)

LadyYorkLove

Pierwsza metamorfoza :3


Strój Przed : Jest elegancko, ale tatuaże dodają charakteru. Bandana i bransoletki na prawej ręce są niepotrzebnym dodatkiem. Strój oceniam na 5,5/10

Porada : Kup więcej kurtek albo płaszczy!





Makijaż Przed : Makijaż sam w sobie jest ładny, ładnie dobrane kolory i w miarę starannie jest on nałożony. Części ciała są trochę źle rozmieszczone i nie lubię tych oczu. A kolczyki są tutaj niepotrzebne.

Porada : Staraj się dobierać kolor brwi do koloru oczu.

To na tyle. Do zobaczenia :3


wtorek, 17 lipca 2012

Zgłoszenia do metamorfozy

- kiniusia001

- B.E.A.T.K.A

- fioletowaszafa

Wprowadzenie

Witam, jestem Kuba a na stardoll kryję się pod nick'iem shather97.
Na blogu będą zamieszczane metamorfozy i czasem stylizację.
Zachęcam do oglądania :)